PROMOSI EZYRELOAD/EASYRELOAD SHAFARIES 15JUN HINGGA 30JUN 2009

Hanya RM30 sahaja dan dapatkan semula RM5 sebagai modal....
sms ke 0142584104


nokia n85 tapah prepaidboss collections (1)

PRODUK SHAFARIES EZYRELOAD/easyreload
NILAI YANG BOLEH DI TOPUP & MARGIN (%)

CARA-CARA TOPUP ELOAD
MAXIS ELOAD RM3.00 - RM100.00 = 2%
(KOD PRODUK M)
Format:
RLD 3 0125795054 M
Contoh : Topup Maxis RM3

CELCOM ELOAD RM3.00 - RM100 = 4%
(KOD PRODUK C)
Format:
RLD 3 0195155244 C
Contoh : Topup Celcom RM3

DIGI ELOAD RM5.00 - RM100.00 = 1%
(KOD PRODUK D)
Format:
RLD 5 0165795054 D
Contoh : Topup Digi RM5

Hantarkan ke Server 017-5610344

CARA-CARA BELI PIN TOPUP
ITALK PIN RM10 = 9.1%
(KOD PRODUK I)
Format:
PIN 10 0195155244 I

DIGI PIN RM10 = 0.5%
(KOD PRODUK G)
Format:
PIN 10 0195155244 G

UMOBILE PIN RM10 = 2%
(KOD PRODUK U)
Format:
PIN 10 0195155244 U

Hantarkan ke Server 017-5610344
Anda dan pelanggan anda akan menerima PIN tersebut melalui SMS

Format Untuk Pertanyaan Baki / mendapatkan no. akaun syarikat.
Sila taip :
BAL
Hantarkan ke Server 017-5610344

KUALA WOH

Posted by Nukilan Ikhlas daripada kulop ludin On Thursday, May 29, 2008




Aku ke Kuala Woh tengahari tadi.. Aku,orang umah,danny dan famili uncle aku serta opah aku pun ada sama.. Cuaca agak mendung dan akhirnya hujan turun... Lama tak ke sini, lama betoi.. Dah cantik tempat ni, ada gerai makanan serta tandas awam! Kiranya tak risau la kalau2 emergency atau lapor! Peh, nampak stim yg kluor dari batu2 selepas terkena hujan.. Kuala Woh ni spesel sebab ada mcm belerang kat dasar dia.. Jadi sesetengah tempat akan terasa panas, kolam ayor panas pon ada, tapi kolam tu dah ditimbus kut.. Tak nampak pon atau dah diubah tempat lain.. Tak pulak aku cari...

0 comments