PROMOSI EZYRELOAD/EASYRELOAD SHAFARIES 15JUN HINGGA 30JUN 2009

Hanya RM30 sahaja dan dapatkan semula RM5 sebagai modal....
sms ke 0142584104


nokia n85 tapah prepaidboss collections (1)

PRODUK SHAFARIES EZYRELOAD/easyreload
NILAI YANG BOLEH DI TOPUP & MARGIN (%)

CARA-CARA TOPUP ELOAD
MAXIS ELOAD RM3.00 - RM100.00 = 2%
(KOD PRODUK M)
Format:
RLD 3 0125795054 M
Contoh : Topup Maxis RM3

CELCOM ELOAD RM3.00 - RM100 = 4%
(KOD PRODUK C)
Format:
RLD 3 0195155244 C
Contoh : Topup Celcom RM3

DIGI ELOAD RM5.00 - RM100.00 = 1%
(KOD PRODUK D)
Format:
RLD 5 0165795054 D
Contoh : Topup Digi RM5

Hantarkan ke Server 017-5610344

CARA-CARA BELI PIN TOPUP
ITALK PIN RM10 = 9.1%
(KOD PRODUK I)
Format:
PIN 10 0195155244 I

DIGI PIN RM10 = 0.5%
(KOD PRODUK G)
Format:
PIN 10 0195155244 G

UMOBILE PIN RM10 = 2%
(KOD PRODUK U)
Format:
PIN 10 0195155244 U

Hantarkan ke Server 017-5610344
Anda dan pelanggan anda akan menerima PIN tersebut melalui SMS

Format Untuk Pertanyaan Baki / mendapatkan no. akaun syarikat.
Sila taip :
BAL
Hantarkan ke Server 017-5610344

Aku kini Mengumumkan Promosi Pendaftaran Ezyreoad hanya RM30

Posted by Nukilan Ikhlas daripada kulop ludin On Sunday, June 07, 2009

lama sungguh idak aku mengupdate laman nie...
maklumlea... ate banyak plak website/blog aku dah wat...
so, tertinggal blog yang paling old skool nie...


Akhirnya aku tinggalkan eplus ngan mymode...
Eplus pada mulanya.. sangat baik, tinggi keuntungan prepaid.. akhirnya jadi sebuah sarikat scam, kutip modal banyak kat agen kemdian lesap....
tak pasti le nak halalkan duit aku yang masih ada di situ....
jadi maknanya, bejumpa le nanti kami apabila sampai hari perhitungan...
so, la nie.. kenyang la anak bini korang yang scam tu makan doit haram...
usah la nak berdalil2 lagi... kat dunia.. kenyang la korang,orang2 besor EPLUS...
tapi... korang leh jamin ke hidop selama2nya?
Korang Pikir la Sendiri.....
Mymode pulak aku tak teruskan kerana pendapat aku....
keuntungan penjualan Prepaid sangat sedikit sebabnya mudah jea....
sistem MLM.....

so sekarang ni aku masih teruskan lagi dengan perniagaan prepaid bersama Shafaries Ezyreload... sedor tak sedor udah setahun lebih aku bersama kampeni nie...
aku pon dah leh nak daftar agen baru sebab aku telah dapat lesen daripada Amin Shafaries membenarkan aku untuk melantik/mendaftar agen baru...

Sempena Promosi Baik Hati nie...
Aku dengan kuasa Veto yang ada... Mengumumkan penurunan pendaftaran daripada bayaran pendaftaran asal ezyreload rm50 kepada rm30....





24/7 MESRA MEMBANTU ANDA!

0142584104 / 0195440123

Add YM : oink2tapir



lawat2 le website berbayor aku!



*Kerana... Kami juga pengguna Prepaid seperti Anda..

0 comments